Omdömen för "Kronljus 2-pack"

Kronljus 2-pack

Kronljus i 100 % olivstearin – handgjorda, veganska och helt utan palmolja eller paraffin

Omdömen

0 1 2 3 4
(5/5

Fina ljus med bra kvalitet

Väldigt fina och långa ljus med bra kvalitet. Brinner väl ungefär lika länge som vanliga stearinljus. Lite dyra kanske, men det är det värt.


Laddar...
Tillbaka till toppen